Informacje o firmie

Firma Wine Concept powstała w lutym 2012 roku, jest autorskim pomysłem Tomasza Wagnera i jej celem jest propagowanie kultury picia wina w Polsce. Poprzez sprzedaż produktów starannie wyselekcjonowanych winnic europejskich, poprzez organizowanie pokazów, degustacji i szkoleń enologicznych, poprzez organizowanie enoturystyki, poprzez długoterminowe inwestowanie kapitału w wino.

Wine Concept to nie tylko sprzedaż wina. Myślą przewodnią firmy jest promowanie wyselekcjonowanego, specjalistycznego biznesu stawiającego na jakość, świadomość żywienia, ekologiczność produktu. To koncepcja świadomego i radosnego życia, powrotu do naturalności na tyle na ile jest to możliwe w świecie hipermarketów, postępującej anonimowości i wyobcowania.

Wine Concept mentalnie jest częścią szerszej koncepcji Etnobazaar pomysłu Bartłomieja Łętochy.

Wine Concept to pomysł stworzenia platformy wirtualnej, której społeczność będzie miała możliwość komunikowania się i nabycia dobrych gatunków wina, oliwy, kawy, etc. Owa społeczność będzie miała dostęp do bloga o szeroko pojętej kulturze wina, możliwość edukacji o winie i poprzez wino, możliwość wymiany poglądów, koncepcji spędzania wolnego czasu, szeroko pojętej koncepcji życia.

Wine Concept to otwarcie się na życie, na naturę, na zmysły, to uwolnienie powonienia, smaku i uśmiechu...poprzez wino. Wine Concept to wolność i radość życia.

Wine Concept to regionalność i etniczność, to fuzyjność kultur, to tolerancyjność i empatia poprzez wino i produkty, które w definicje mają wpisany dialog.

Wine Concept ma szafować regionalnością, jedną kulturę zaszczepiać w inną, to most kulturowy, porozumienie, gdzie celem nadrzędnym jest uczucie szczęśliwości i zrozumienia drugiego człowieka.

Nasz stacjonarny sklep Wino Kawa Oliwa mieści się przy ulicy Merkuriusza Polskiego 2 w Krakowie.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

{nocache:6d1d51880ce280ddae87859ef39ee1ad#0}
Sklep internetowy Shoper.pl